2 november 2023

Denk mee over AI in het onderwijs

Op ROER College Schöndeln zijn we continu bezig met de toekomst van leerlingen. Daar hoort ook het nadenken over Artificial Intelligence in het onderwijs en het bedrijfsleven bij. Om deze reden starten we met een AI Advisory Board. Een club geïnteresseerde leerlingen, ouders/verzorgers, leraren, ondersteunend personeel en bedrijfsleven die onder leiding van een expert/gesprekleider een aantal keren bij elkaar komen om na te denken en het gesprek te voeren over wat AI voor leerling betekent. Nu en in de toekomst.

Bij deze AI Advisory Board hebben we een vertrekpunt: we gaan AI niet verbieden of negeren. Vanuit daar voeren we het gesprek.

Wilt u op de hoogte blijven of deelnemen? Stuur dan een bericht naar directie@roercollege.nl

Denk mee over AI in het onderwijs