27 juni 2022

Math with Menno live op ROER College Schöndeln

Menno Lagerwey, bekend van het youtubekanaal ‘Math with Menno’, is maandag 27 juni voor de laatste keer dit schooljaar on tour. En hij bezoekt onze school!

We willen onze leerlingen een zo goed mogelijke kans bieden het schooljaar zonder achterstanden af te sluiten. Daarom zetten we ons momenteel vooral in om de leerlingen succesvol naar de laatste wiskundetoets van het schooljaar te begeleiden. Een goed resultaat in de afsluitende toetsweek kan ook van positieve invloed zijn op de overgang: bij een beter resultaat in toetsweek 4 wordt het resultaat van toetsweek 3 overschreven.

Naast het reguliere lesprogramma, de SWITCH-uren, de bijlessen, de digitale ondersteuning via Mr Chadd en de aanpassingen in de les- en toetsstof bieden we nu ook een bijspijkerdag aan op maandag 27 juni. Deze bijspijkerdag wordt gegeven door Menno Lagerwey, bekend van het youtubekanaal ‘Math with Menno’.

Menno neemt de leerlingen mee door de proefwerkstof. Op deze manier wordt alles nog eens goed verwerkt.

Afbeelding-van-Muriel-1.jpg

Math with Menno live op ROER College Schöndeln